torsdag 10. februar 2011

Fantastiske roser!!!

Sist onsdag kjøpte jeg en bukett roser på coop for 59,90kr.....Å de står like fint enda,det er gøy:)Er jo ikke alltid kvaliteten på blomstene man kjøper er like bra...
Rosene var så store å flotte at jeg delte de opp i 3 vaser,greit å fordele de litt rundt i huset:)
Var en liten svipp på ikea på tirsdag,så da fikk jeg kjøpt med meg noen perleblomster til meg og noen søte hvite krokuser til min blomsterglade mor;)Igårkveld begynte det å snø igjen,så til nå har det kommet enda 20 cm....Å jeg som var så gla for at endelig veiene hadde blitt bare for snø,hehe...jaja,man kan ikke styre været,så det får komme det som vil...På middagsmenyen idag står det skinkesteik,så den skal snart i ovnen:)
Så gøy at det har kommet noen flere følgere,hihi,kjempekoselig:)Setter virkelig pris på kommentarene og tilbakemeldingene deres:)Ønsker dere en fin torsdag og en fortreffelig helg!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosene var flotte ja- kjekt når de holder en stund :)

Men favoritten min nå er perleblomster, fantastisk flotte♥

Her laver snøen ned i bøtter og spann- kan sjå langt etter våren :) Nesten julestemning jo ;)

Klem Anita

Unknown sa...

Så flotte roser! Nydelig farge ♥ Og er så gøy når disse billigvariantene holder seg så fint og så lenge;))

Koselig med blomster altså, jeg ønsker meg det til morsdagen jeg ♥

Huff, her har det kommet så masse snø at vi nesten ikke kommer ut...!

Ha en god kveld!

Klem Line