lørdag 21. mai 2011

Dagene flyr...

Da var det lørdag igjen,utrolig fort dagene går...Innimellom jobbing og huslige syssler så har jeg fått gjort litt kreativt innimellom,det tar bare litt lengre tid med småbarn i hus,og siden alt må gjøres etter halv 9 på kvelden;)
Igår klokken 9 på kvelden forsvant jeg ut i lekehytta å malte den et strøk innvendig,mens regnet silet ned på utsiden.
Før det hadde vi kost oss med dyrepasserne og norske talenter på tv2,det liker eldstejenta så godt:)
Flere malingsprosjekter står på vent i vinterhagen;)




Idag er mannen på turen fra Hav til hei,7 mils sykling og jogging fra feda til knaben,flinke mannen min;)
Det er heldigvis oppholdsvær,så håper de har en grei tur...
Ønsker dere en videre god helg!!!




5 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Caroline ;)
Ja uka flyr av sted, og dagen går med alt man skal gjøre :) Syns du er flink jeg som hiver deg rundt så sent på kvelden :) Gleder meg til å se hvordan det blir... Ønsker deg en riktig fin søndag, stor klem fra Mette

Unknown sa...

Hei Caroline;)
Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen, det setter jeg stooor pris på;))

Klem Line

h.espe sa...

Hu, hei ja, tiden raser avsted... Flink du er som kaster deg i sving med ulike prosjekter så sent på kveld. Men, det er vel kanskje sånne ting som skaper energi :o) Gleder meg til å se!!!

Fortsatt fin kveld og flott kommende uke til deg!

Klem fra Hildegunn

Torill sa...

Hei Caroline♥
Ja at dagene flyr er heilt sikkert! Uten at eg heilt skjønner kor dei blir av.... Malingsprosjekt liker me;) Så koselig med leikehytte, kjekt å male og ordne den klar til sommere:)

Ønsker deg ei god ny veke♥
Klem fra Torill

inger synnøve sa...

e d forberedelsan te nordsjørittet han holde på me:) dokke e goe te å få d te :)