torsdag 23. juni 2011

I love flowers!

Blir endel blomster og hage i innleggene mine,hihi...Men det er jo det som opptar meg mest for tiden å som jeg elsker å holde på med;)
Så er det jo viktig å nyte innimellom da,så jeg plukker titt og ofte inn buketter fra hagen...
Men denne gangen har jeg vært å sneket i svigermors hage,hun har nemlig en diger rhododendronbusk.




Skulle egentlig legge ut dette innlegget igår,men da fikk jeg ikke lagt inn bilder,å det hadde jo vært kjedelig med et innlegg uten bilder...





Jeg har fått tak i en tilhenger med sandblandet kompostjord til det nye beddet mitt uti hagen...Jada,vi bor på en gård med masse jord rundt oss,men det er bare det at i jorda rundt på gården er det uendelig mye ugress og gress,tro meg,jeg har prøvd å bruke den,med lite vellykket resultat!
det dannet seg et teppe oppå jorda med BARE ugress!!!





Tilhengeren med jord var billig i forhold til å kjøpe alle de sekkene med jord som jeg tidligere har kjøpt...Hvilke jord bruker dere når dere annlegger nye bedd???





Nå sover lillemor,så da skal jeg ha meg en inspirasjonsrunde hos dere andre bloggere;)





1 kommentar:

Anette sa...

Åå, så flott! Kan du ikke komme hit å fikse hagen min å?:P Den er helt igjengrodd:P