onsdag 19. oktober 2011

Løeskatter...

Da har jeg fått vasket endel av småtingene jeg fant i løa,å jeg er sååååå fornøyd!!!!
Mange mener nok at det bare er skrot,men i mine øyne er dette noen utrolig flotte skatter;)





Blomsten er bare med for syns skyld,hehe;)
Jeg ble helt mo i knærne da jeg fant muggen som går i hvitt,grønt og gull....Den er av merket Figgjo flint,å er bare nydelig!
Tror jeg må få opp en hylle til bare mugger,begynner å samle seg opp endel etterhvert;)





Den kremhvite muggen er av merket Egersund fayancefabrikk,men den er det desverre en knekk i,blomsterpotten er og av samme merket.
Sjekk den stilige termosen da!!!
Den måtte jo bare tas med inn,lurer på hvor gammel den er?...Den er merket under med Noregsfabrikken,Arendal.
Finner vel ut litt med å google:)





Hvitt stettefat fant jeg og,det ble brukt til muffinsene i forrige innlegg;)
Så kommer vi til emaljen da...Tenk at jeg fant så mange ting i den serien jeg liker så godt,Kockum,Sweden.
Skrev om serien tidligere i sommer,var jo i sverige å kjøpte meg noen deler der,hehe:)
Så viser det seg at vi hadde endel av serien her hjemme på gården som var satt vekk i kasser,hihi;)
Fant og et par emaljeting med blå kant,en såpeholder og en kopp.
Har hatt lyst på en slik såpeholder lenge,ikke det at jeg vet hvor jeg vil ha den,men den kommer vel til sin rett etterhvert;)





Nå må jeg hive meg rundt å sette en focaccia deig,som vi skal ha til kyllingsuppa idag...Ha en videre god uke folkens:)






4 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, det var flotte skatter det :)
Eg er også veldig glad i emalje :) Og den stilige termosen!!

Ha ein fin dag Caroline♥

Klem

h.espe sa...

Wow, skal si dere har ett skattekammer av en løe - så utrolig masse flott du har funnet!! Likte spesielt godt termosen, men alt det andre var også knall!

Ønsker deg en super helg!

Klem fra Hildegunn

Livy sa...

Hei!
For noen flotte skatter! Jeg ELSKER mugga i grønn, hvit og gull ♥

Ønsker deg en fin kveld! Klem fra Livy

Anonym sa...

ggdb sneakers
off white hoodie
jordan shoes
kevin durant shoes
yeezy
bape clothing
supreme
ggdb outlet
kd shoes
off white