lørdag 17. desember 2011

Juletrehenting

Idag har årets juletre kommet i hus:)
Vi var hele familien pluss ei venninne av eldstejenta i skogen å fant det utvalgte treet,pluss et lite tre til eldstejentas rom.
Det var perfekte værforhold for dagens aktivitet,jeg håpet at det skulle være hvitt idag siden jeg hadde planlagt at dagens kalenderluke skulle inneholde nettopp det å gå i skogen å hente juletre,så den var vi heldige med;)




Flinke mannen min:)





Treet til eldstejenta har allerede blitt pyntet;)
I år ble pynten samme lyslenken som i fjor,pluss noen roser;)
Holder på å skrue opp noen nye hyller på rommet hennes,som jeg fikk kjøpt med meg igår da meg og mannen var avgårde på shopping...





Det har lagt seg et hvitt teppe etter snøfallet idag,fantastisk stemmning!!!
Ønsker alle som titter innom en super helg!



2 kommentarer:

Bente sa...

Så koselig det må være å hente juletreet sitt selv.

Ha ei herlig helg

Klem Bente

Anne sa...

Å..så nydelig Caroline å gå ut i skogen å hogge juletre..og så tenk snø!
Det gir julestemning det !
Minner meg om min barndomsjul..
Kjempekoselig med det lille treet som er pyntet.
Her er det regn og skrekkelig glatt!
Ha en koselig helg.
klem Anne