søndag 1. juli 2012

Pelargoniaene i vinterhagen

Med det sommerværet vi har nå,så trives pelargoniaplantene mine best i vinterhagen!
Jeg har ikke mange steder rundt huset hvor de kunne stått under tak,så da blir de heller stående innendørs når det regner.










I går var vi å så på "nye" huset til broren min og kona,et gammelt sjarmerende hus med smijernsgjerde rundt eiendommen,dette er et spennende oppussingsprosjekt:)
De har mye jobb foran seg,men huset og eiendommen har mange muligheter til å bli meget flott:)










Blir koselig å få de litt nærmere,lettere å treffes når en ikke trenger å kjøre så langt...:)








Ønsker alle som titter innom en super dag!!!











4 kommentarer:

Bente sa...

Så koselige bilder. Det gule skapet ditt er så fint.

Ha en fin dag videre

Klem

Janne sa...

Heisann:)
Ja, det er et trist vær for blomstene...og litt vi også:)
Om sola skinner, så holder vi på å blåse bort:))
Ønsker deg en fin fin søndag!
Klem fra Janne

Roser og Patina sa...

Ååh så koselige bilder Caroline. Her trives også pelargoniene best inne i stuen. Det hørtes koselig ut det huset som din bror skal kjøpe..med smijerngjerde..sukk. håper du har en fin søndag. Klem Ellen

Helene Orskaug sa...

Kjempekoselige bilder! Og nydelig farge på pelargoniaen! Nei, æsj, for et vær vi har for tida. Pelargoniane tåler dårlig regn. Jeg har fremdeles mine i drivhuset!

Ha en fin uke!
Heleneklem