søndag 12. august 2012

Perfekt dag:)

Idag blir jeg faktisk et år eldre,hihi;)
Å jeg har hatt den beste dagen sammen med familien,vi har vært i skog og mark hele dagen,fantastisk!
Endelig kommet meg etter en halsbetennelse for 2 og en halv uke siden,ville liksom ikke helt slippe taket,men nå føler jeg meg heldigvis piggere,å det er herlig:)





Vi har gått forbi mange maurtuer...





Den tuen som trollbandt ungene mest var denne som hadde okkupert en hytteinngang...






Vi har plukket masse bær,mest blåbær...





Og noen tyttebær...





Der hvor vi hadde matpause var det noen som hadde laget en varde...





Å det fikk ungene og lyst til å prøve;)





Vi gikk forbi en gammel hytte (med liten tilhørende utedo) på vei ned fra skogen,det vekket minner hos mannen som lekte her som liten,da var dette et "spøkelseshus" hvor de gikk fort forbi;)
Nå hadde de saget ned hele trærne rundt hytten,så det var ikke det skumleste jeg har sett for å si det sånn;)






Dager som dette gir gode minner:)





Ønsker alle som titter innom en flott dag!!!



3 kommentarer:

Unknown sa...

Slike herlige og stemningsfulle bilder fra en flott tur sammen!! :-)
Gratulerer med dagen!!

Bente sa...

Gratulerer med dagen, Caroline.
For en fantastisk dag dere har hatt.

Ønsker deg ei fantastisk ny uke.

Klem

Roser og Patina sa...

Hei Caroline. Gratulerer så mye med dagen! Herlige bilder fra turen deres:) Ser ut som om dre har hatt en fantastisk dag! Så mange gode minner dere har skapt sammen bare i dag:) Ønsker deg en kjempefin uke. God burdagsklem fra Ellen