mandag 24. september 2012

London

I helgen har meg og min kjære vært i London sammen med flere andre fra   jobben hans,å det var GØY!!!
Fredagskvelden var vi på en av Londons mest populære musikaler "we will rock you",en flott musikalsk opplevelse!

Måtte bare ha et bilde av disse her stilige telefonkioskene som er all over;)
Dette er like utenfor hotellet,rett borti gaten ligger en Starbucks coffe butikk(ble anbefalt å kjøpe kaffe her)så her ble det kjøpt herlig kaffe i alle varianter!

På lørdagen sto vi tidlig opp for å besøke Madame Tussauds vokskabinett,å her møtte vi på mange kjendiser bla. den amerikanske presidenten:)

Og skuespiller å kjekkas Orlando Bloom....Noe alvorlig for anledningen;)

Etter besøket på vokskabinettet reiste vi med bussen bort til Hispaniola restaurantbåten,som ligger fast ved Themsen.
Her hadde vi er herlig måltid før vi spaserte over Hungerford bridge å bort til London eye,Europas største pariserhjul.

Lørdagen fortsatte med shopping på den store og billige butikken Primark som ligger i Oxford street,det ble endel i posene kan man si:)
Middagen spiste vi på hotellet,før vi sjekket ut nattelivet i Londons gater!

På søndagen reiste vi bort til Windsor hvor vi først hadde lunsj,å så en omvisning på Windsor castle,som er en av de tre hovedresidensene til den britiske monarken.
Monarken bor vanligvis på slottet hver helg,i påsken og under veddeløpsuken Ascot Racecourse i juni.
Winstor castle er den største bebodde borgen i verden,og en av de eldste.

Fin beplantning i borgområdet...

Sjekk hvilke butikk jeg kom over da vi kom ut av borgområdet og ut på gaten like nedenfor!!!

Snakk om flaks altså,hihi;)
Har jo lest om denne butikken hos noen av dere bloggere,å besøket her sto til forventningene:)

Så for dere som ikke har vært i London,så anbefales det et besøk!

Ønsker dere en flott uke:)