tirsdag 25. juni 2013

Glad kombo!

Noen blomsterkombinasjoner gjør at man blir glad bare av å se på dem,denne komboen er nettopp slik!






Akeleiene her til gårds kommer opp overalt og i flere fargenyanser,å de er hjertelig velkommne!
Som her sammen med stormarikåpe:)









Vi har byttet ut alle natursteinene rundt bedene på fremsiden nå,siden vi laget noen nye bed med kjøpestein,ble det finere å bruke disse rundt de allerede eksisterende bedene også!
Skal vise dere litt før/etter bilder etterhvert...





Lys lilla storkenebb blomstrer så fint nå i bedet ved kjellerdøren!





Har vært på blomstershopping idag,åååå,det er så mange fiiiine blomster,busker og trær!!!
Men jeg har erfart at jeg må velge planter med omhu,for her hvor vi bor må vi velge planter med herdighetsgrad helst 5 og oppover,har jo endel under dette også,kremt kremt;)
Klarer liksom ikke alltid helt å styre meg;)
Men så mister jeg en hel del hver vinter også da!!!
Man lærer så lenge man lever,ikke sant?!

Ha en finfin dag!




2 kommentarer:

Anne sa...

Virkelig gladkombo dette Caroline.
Det finnes så mye fint en har lyst på ..
Kjenner meg igjen der ja ..
Leit når vinteren tar knekken på plantene, noe som skjer hvert år synes jeg.
Har ikke blitt så mange nykjøp på meg i år ..men fristelsen er stor.
Ha en fin dag ,håper solen skinner på deg ..noe den ikke gjør her.
Klem Anne

lavendel mio sa...

Ja, dette var nydelige farger:)
Mine akeleier får ploppe opp der de vil også, syns de er så fine:)
Prøver å unngå hagesentrene nå, greier ikke å beherske meg:)
Prøver å kjøpe noen nye busker og trær hvert år, så får jeg mye med min svigermor som også har hagedilla:)
Ha en fin torsdag!
Klem Hanne