lørdag 26. oktober 2013

Sjokoladepudding i IKEA lysglass

Igårkveld hadde vi koselig besøk av gode venner,til dessert serverte vi sjokoladepudding i lysglass fra IKEA.
Da lysene hadde brennt ut,rev jeg ut resten av veken,skrapte glassene for stearin som var igjen og vasket dem i maskinen.





Perfekte dessertglass,skulle gjerne hatt flere enn de 6 jeg allerede har!
Men er litt usikker på om de har gått ut av IKEAs sortiment,for jeg fant dem ikke da jeg var der idag.
Har vært å kjøpt inn klesskap,kommode og noen hyller til kjelleren,så imorgen står det mye skruing på tapetet,oh lykke at jeg har en tålmodig mann,for å skru sammen slike møbler er ikke arbeid for denne dama!










Have a nice day!!!



1 kommentar:

Unknown sa...

Tenkte på det her om dagen at jeg trenger noen passe store dessert glass. Jeg har 2 slike her som du har, for en god ide :)

Nyt dagen klem Monica