fredag 13. mars 2015

Vårlykke

Sist uke fikk vi litt snø igjen,heldigvis gikk det helt greit med vårblomstene som hadde meldt sin ankomst,de viste seg sterke og flotte under snøen.
Gleder meg sååååå til flott vårblomstring!
Noen er allerede igang,slik som snøklokkene:)






Våririsen er på vei:)








Drømmer om utvidelse av hagen og en bro over bekken.....Viktig å ha drømmer ikke sant!?
For en dag blir det nok;)










Har jobbet med litt prosjekter på løa i vinter,det har blitt ganske så koselig:)





Å utestuen har klart seg fint i vinter uten dør;)






Idag har jeg vært på hagevandring i mine foreldres hage,rene rekreasjonen!!!
Her får jeg nytt mot og ny energi!
Hvor utrolig deilig det er å trekke inn den friske luften,høre fuglekvitteret og se det spire og gro,DET er lykke det!
Nå er snøen borte å det er meldt om sol hele helgen,herlig:)
Håper dere tar dere tid til å nyte øyeblikket:)



3 kommentarer:

Ingvill Mydland sa...

Hei Caroline!
Dette var fine vårtegn fra en blomsterpike!
Så hyggelig at du likte Gerberosa! Jeg fikk den som gave fra min mor, og hun kjøpte den på Urdals planteskole her i Sokndal. Det er veldig godt mulig at Grete på Urdals planteskole fortsatt har den.
Og du kan få en stikling av meg, når som helst!
Ha en herlig lørdag!
Stor klem fra
Ingvill

Underberget sa...

Det er herlig at våren er her og nå venter jeg også bare på blomstring i bedene :-) Her er det nesten helt bart i hagen, men fortsatt tele i bakken.. Kjenner at det bobler med glede og tiltakslyst nå! Hage er en stor velsignelse å eie! Ønsker det en fortsatt fin helg :-)
Klem fra Berit

angie sa...

love your pictures!!! have a nice weekend, angie