fredag 14. oktober 2016

Fiiin høst

Når høsten er så fin som den har vært i år,så får jeg et veldig behov for å gå gode turer i skog og mark.
Å denne høstferieuken har jeg hatt mange flotte turer,både alene,sammen med familie og venner:)

Vi har mange fine steder i skogen og heia som hører til gården,samt jeg har gått skålandsrunden,besteget gullbegknuden,høgeknuten(nesten), og gursligruvene:)

Skålandsrunden med barn og svigerinne:)












Nesten til høgeknuten,forvillet oss inn på hytten til venninna mi,å ble sittende å drikke ertesuppe og te;)




Gullbergknuten og gursligruvene med min gode kollega og venninne:)








Litt utfordringer må man ha,hehe,firte meg ned fra denne toppen i en latterkarmpe(litt skummelt med høydeskrekk).




Jeg har anskaffet meg noe til nye hagen som jeg snart vil vise dere,wiiii,har vært på høstsalg;)


Håper dere har fine høstdager alle dere som titter innom!





1 kommentar:

Janne sa...

Heisann:)
Høres ut som om du har hatt en herlig høstferieuke...godt du ikke blåste bort:))
Ønsker deg en fortsatt fin uke!
Klemmer fra Janne