fredag 18. november 2016

Ikke lenge igjen...

Nå er det ikke lenge igjen til vi kan begynne å pynte til jul,gleeeeder meg:)
Ifjor etter jul kjøpte jeg julegardiner til stuen på salg,det blir spennende å henge opp for første gang.

Neste helg er det jo faktisk første søndag i advent,så tenker at jeg skal begynne så smått å gjøre klar til da:)
Med baby i hus,tar vi det litt å litt når det passer;)

Enn så lenge er det fin pynt i tørkede blomster:)
















Vi har begynt så smått å synge julesanger her hjemme,å alle julegavene er i boks,så førjulstiden skal bare nytes:)


Ønsker dere flotte dager!





7 kommentarer:

Bente sa...

Ja tiden flyr mot jul. Det er jo så utrolig koselig å pynte til advent
Ha ei flott helg
Klem

Hos Jorunn sa...

Vakre bilder hos deg, Caroline! Så deilig å være såpass i rute til jul, da er det bare å nyte den deilige førjulstiden. En riktig god helg! Klem fra Jorunn

Inger Marie sa...

Ja, er det ikke utrolig hvor fort det går!
Snart advent og jul.
Jeg har mange oppgaver nå i dagene før desember og må nok vente litt med å tenke på jul, men det er hyggelig når vi kan sette igang med dekoreringen:)

Ingvill Mydland sa...

Så nydelig du har det! Jeg elsker hjemmet ditt. Utrolig at de rosene er tørket, ser ekte ut!

Inger Marie sa...

Heiigjen:)
Bare innom for å si TAKK..kjempehyggelig du stikker innom bloggen:)

loftkroken sa...

Hei på deg Caroline :)

Håper du har fine dager <3 Går det bra med lille gull?
Tenk nå er det snart jul :)) tiden gikk visst litt ifra meg med alle blogginnleggene jeg skulle ha i høst, sånn ble det bare...
Men det ligger et nytt advent innlegg <3 Håper du stikker innom <3

God jul Caroline <3

Klem Bente

Anonym sa...

jordan 1
jordan shoes
palm angels hoodie
bape clothing
off white hoodie