fredag 13. januar 2017

Vårblomstring inne

På denne tiden av året er det alltid fristende å drive frem våren innendørs,for det er enda en stund til hagen våkner ute.
Gikk litt bananas den ene dagen jeg var på tur,å kjøpte med meg hjem både perleblomster,narcisser,hvite og lilla krokus:)
Det som er så greit med dette er jo at løkene slett ikke kommer til spille,for etter blomstring legges de bare bort en stund,før de så plantes ut i hagen da våren melder sin ankomst.


















Synes løkene er like fine slik de er nå,med sine crispy skudd,som når det kommer blomster.

De siste par dagene har det snødd litt,men det er bare såvidt nok til at ungene kan ta frem ski og akebrett,men vi får smakt litt på vinteren da;)


Ha en fin dag!



5 kommentarer:

Janne sa...

Såå koselig med litt vår i stua - virkelig flott!
Gleder meg vilt til våren og utplanting fra planterommet...der
gror det sakte men sikkert ser det ut til:)
Vi fikk et snev med snø i går, men den forsvant gitt:))
Ha en fin kveld!
Klem fra Janne

Villrose sa...

Allerede? Må vist komme meg til hageseneret... Tenker bare på frø jeg, nå. Kjempelurt å bruke gammelt poselen til å ha løkene i.

Klem

Bente sa...

Så herlig, Caroline. Ingenting er som vårstemning i huset.
Ønsker deg ei finfin helg
Klem

Ingvill Mydland sa...

Hei du dyktige Caroline! Så fint dette ble, det er herlig med disse løkene nå tidlig på året! Og inspirerende med den "halmen" de ligger på!

Underberget sa...

Virkelig lekkert! Elsker kombinasjonen du har laget med løkblomster i porselen og halmen rundt:-))))