søndag 29. juli 2012

Da var vi hjemme igjen;)

Første del av ferien tilbragte vi i Danmark,svigerfar ble 60 år i juni,så han spanderte turen,oppholdet,alle innganger til parker vi besøkte,samt en del av måltidene på alle barna med familier,vi var totalt 13 stk som koste oss sammen,en minnerik tur både for barn og voksne:)
Er veldig takknemlig for slike snille og sjenerøse svigerforeldre!

Vi lå 2 netter på Legoland hotell,så vi hadde god tid til å kose oss i parken,utrolig fasinerende å se på alt de har bygget opp i legoklosser!!!

Etter dette reiste vi enda lengre ned i Danmark,nærmere bestemt en campingplass i Sakskøping,her lå vi i hytter;)
Å da var det tid til byvandring,besøk av et Lalandia senter og Knutenborg safaripark,som lå like i nærheten.
Besøket i safariparken var spesielt gøy,her kjørte vi rundt blandt alle slags dyr,noen steder kunne vi stoppe å gå ut av bilene,mens andre steder som for eksempel ved tigrene,ulvene og neshornene måtte vi holde oss i bilene med vinduene igjen såklart,hehe!

Inni parken var det noen store flotte bygninger,steder vi kunne stoppe å spise,enten medbragt eller kjøpt,å et stort lekeområde for ungene!
Dette er en park verdt et besøk om en er på denne kanten av Danmark:)

Jeg tok meg selfølgelig tid til å nyte nydelige blomster gatelangs;)

Vi hadde satt ned campingvognen i Kristiansand,slik at da vi kom med ferjen fra Danmark var det bare å hekte den på å kjøre videre til Sverige.
Der møtte vi gode venner med familiene sine,her hadde vi flotte dager på en super campingplass,her var det lek og morro for ungene dagen lang!
Å når ungene har det gøy,slapper vi godt av å koser oss vi og:)
Vi har hatt mange solskinnsdager,så dagene har gått i å sole seg,fiske krabber,utendørs leke og badeland,skattejakt med pirater,å selfølgelig grilling!!!
Vi voksne koste oss med spill på kveldene når kidsa hadde lagt seg,fikk helt dilla på Mexican train;)
De dagene det var dårlig vær,la vi inn shoppingen;)

Skal prøve å ta meg en bloggrunde ikveld,har mye å ta igjen;)
Har klart å pådra meg en lei halsbetennelse,så går litt for halv maskin for øyeblikket...Satser på snarlig bedring!