lørdag 12. januar 2013

Årets første...

Primula har kommet i hus,herlig!!!
De kommer i så utrolig mange fine farger,men jeg liker best pastellfargene må jeg si,kremgul,lyserosa og hvite er de fargene som ble med meg hjem:)






De siste dagene har gått i en racerfart,fordi jeg endelig har fått et malekick igjen,å det har jeg ventet LENGE på,så da går all ledig tid med på å male diverse;)
Jeg har malt en skuvseng,en kommode,noen småhyller,en rokokkostol og idag skal jeg ta for meg en tallerkenhylle som skal få plass på kjøkkenet...







Idag skinner solen,hurra!!!
Ønsker alle som titter innom en fantastisk dag:)



2 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Nyyydelig primula... minner om vår:)
Gleder meg til å se de tingene du skal male... alltid gøy med nye prosjekter:)

Ønsker deg en finfin lørdag:)
Klem fra Marianne

liven sa...

Nydelige primula :)
Skal si du har fått malt....vi må jo få se :)
Har tatt frem malekosten etter juleferien jeg nå....holder på med noen hyller pluss en slagbenk som min datter har :)
Veldig koselige bilder i innlegget under her, du har det jammen fint :)

ha en fin lørdagskveld Caroline