søndag 6. januar 2013

Stolene blir stående

De nye godstolene jeg kjøpte brukt på FINN blir stående i stuen,grublet en stund på om jeg skulle sette dem på loftet,men nå har vi gitt bort de svarte stresslessene som vi hadde her i stuen før (deilig å bli kvitt de) ;) 
Nå mangler jeg bare et lyst rundt teppe til å ha under dem,for det mørke gulvet er veldig dominerende!
Men jeg har forsåvidt ikke noe hastverk,å venter til det rette dukker opp:)










Litt bilder fra stuen idag...










Meg og naboen hadde oss en tur til Gyland på bruktbutikken der rett før jul,å da ble denne nydelige sauseskålen med meg hjem:)














Siste rest av svibler blomstrer som bare det,men blir fint å snart kunne bytte med Primulaer i alle slags søte farger:)


















Ønsker alle som titter innom en super uke!!!




7 kommentarer:

Jatte sa...

Så koselig stue du har!! sausskålen du kjøpte var nyyydelig.. elsker slike, er veldig fine å ha blomster i!:)

Ha en fin ny uke,
Klemmer fra Jatte♥

Anne sa...

Hei Caroline.
Kjempekoselig stue hos dere.
Utrolig fint sausnebb du fant og så er det jo så fint med svibler i.
Hos meg er svibelen en vårblomst også ,men enig med deg at det er jo nydelig med primulaen i sine lekre farger .
fin ny uke til deg !
Klem fra Anne

Anne sa...

Hei Caroline.
Kjempekoselig stue hos dere.
Utrolig fint sausnebb du fant og så er det jo så fint med svibler i.
Hos meg er svibelen en vårblomst også ,men enig med deg at det er jo nydelig med primulaen i sine lekre farger .
fin ny uke til deg !
Klem fra Anne

Anonym sa...

Sauseskålen var aldeles bedårende og stuen din er bare såå koselig. :) Så fint det grønne skapet var og med det lille bordet under. :)
God ny uke til deg.
Klem fra Mette.

Bente sa...

Nydelig og delikat i stuen din, Caroline.

Ha ei fin uke

Klem

Camillas Lantliv sa...

Hej vennen min.

Så fine bilder, og så nydelig du har det hjemme hos dere asså:). EEElsker det grønne skapet i stuen deres, hadde gjerne hatt et slikt jeg også:).
Ønsker deg en strålende kveld og helg. Klem

Ann Karin V sa...

Så Flott du he det!Kjempefine stua;)
mvh(hehe) Ann Karin :D