tirsdag 30. april 2013

Hjemmestrikkede kluter og sitteundelag

Ja,det er ikke jeg som har strikket dem da,hehe,for jeg driver jo ikke med sånt;)
Men jeg elsker slike flotte hjemmelagede ting!!! 
Jeg er så heldig å får kjøpt masse flotte saker og ting på jobben min som noen brukere lager og selger!








Ikke den mest praktiske fargen til sitteunderlag,men hva gjør vel det når man har vaskemaskin!





De 2 lillafargene på klutene er nydelige,å håper å få kjøpt noen i rosatoner og etterhvert:)





Ha en super dag alle sammen!





4 kommentarer:

Anne sa...

Lekker farge på de klutene,
Først trodde jeg det var du som virkelig hadde slått deg løs med strikkepinner ..
Flotte sitteunderlag også.
Ikke noe problem når man er god venn med vaskemaskinen!
Fin kveld til deg.
Klem Anne

Hilde sa...

Så fin blogg du har :) Følger deg videre, jeg ;)

Hos Jorunn sa...

Så flotte ting!! Klutene var kjempefine, jeg har begynt å strikke/hekle mine egne kluter..men det er også det eneste jeg gjør av håndarbeide...hihi.. Jeg er så fornøyd med å bruke strikkete kluter fremfor de man kjøper.

Den lille kommoden/nattbord/stellebord du har på headeren din er helt nyyydelig og fargen var lekker også!

Ha en flott dag, klem fra Jorunn

Lynetmor sa...

Kjempe fine ting i flotte farger :-)