søndag 19. mai 2013

For en lykke!

For noen fantastiske dager vi har hatt!!!
Vi har tilbragt hele dagene utendørs,så det har blitt gjort endel rundt dørene:)
ENDELIG kom sommervarmen,å jeg kan faktisk se hvor mye plantene strekker seg fra morgen til kveld!




For en lykke å kunne styre å stelle i hagen dagen lang,elsker å grave i jorda,så nå er hendene helt rue etter all hagearbeidet;)





Vinteren har vært ekstra hard for det vintergrønne i hagen i år,så jeg har fjernet endel sypresser og einere,samt et stort antall roser:/
Å noe nytt har blitt kjøpt inn,som endel sommerblomster!
Men må nok ha en blomstershopping igjen ganske snart,litt vintergrønt og flere roser skal anskaffes:)
Jeg har enda MASSE hagearbeid igjen,før jeg er fornøyd,for store deler av tujahekkene våre ser helt forferdelige ut!!!
Vet faktisk ikke helt hvordan jeg skal gripe det an enda,om de skal skamklippes eller fjernes helt!
Heldigvis er resten av hagearbeidet kos for min del;)





Ønsker alle som titter innom strålende dager!




Ingen kommentarer: