torsdag 30. mai 2013

Shabby dør og prydkirsebær

Jeg har vært å sneket i svigermors hage,de har 2 flotte japanske prydkirsebærtre,å jeg måtte bare ta med meg noen kvister hjem:)






Liker så godt den gamle døren jeg har fått av mine foreldre,som igjen har fått den fra min bror når de bodde i sandnes,tror den sto i en gammel løe der.
Litt forskjellig maling på den,grønnfargen liker jeg egentlig best,andre siden er knallblå...














Imorgen durer vi nedover sørlandet med campingvogna,så da håper vi på godt vær:)





Ønsker alle sammen en strålende helg!!!



3 kommentarer:

Anne sa...

Nydelige bilder Caroline...
Sommer og sol ...så deilig !
Døra di er jo bare lekker.
Nyt helgen og god tur..håper solen skinner på deg !
Klem

Hos Jorunn sa...

Superkoselig hos deg, Caroline!! Lekkert med utemøblene, den gamle døra og de skjønne kvistene!!

Ha en flott helg, klem fra Jorunn

h.espe sa...

Så nydelige bilder Caroline, og flott uterom du har!! Elsker den gamle døren - en helt fantastisk patina som jeg forstår du er glad i :)

Ønsker deg en super helg på Sørlandet!

Klem Hildegunn