lørdag 16. august 2014

Enkle småretter

Sist helg lagde jeg endel småretter/tapas/koldtbord,kall det hva du vil;)
Greit å lage klar endel av maten tidlig på dagen,så slipper en å stå med alt rett før gjestene kommer:)
I tillegg til det dere ser på bildene lagde jeg pastasalat,vanlig salat,kylling,karbonader,å serverte med diverse brød og dressinger:)




Honningmelon og spekeskinke:)




Salat med fetaost,tomat,ruccola,rødløk og litt olje.




Lakseruller og kyllingruller er enkle å lage,å er godt tilbehør eller forrett.
Alt du trenger til lakserullene er tortillalefse,laks,krydderost og ruccolasalat.




Til kyllingrullene trenger du kyllingkjøtt og et beger kylling kurry(jeg brukte Denja sin).





Det var masse mat igjen etter vennekalaset,så både foreldre og svigerforeldre hjalp oss med restespisingen dagen etterpå;)
Ønsker deg en finfin dag!



5 kommentarer:

angie sa...

danke für die vielen schönen bilder, das sieht alles sehr lecker aus!!! alles liebe von angie

Hos Jorunn sa...

Dette så deilig ut, så flink du er Caroline! De kyllingrullene så ekstra god ut:)

Ha en fin kveld og en ny fin uke!
Klem fra Jorunn

Anonym sa...

Gratulerer så mye med overstått bursdag. :) Så friskt og delikat tilberedt, ser skikkelig godt ut også. :)) Kjempefint dekket bord og masse fine bilder Caroline.
Ha en flott dag.
Klem.

Unknown sa...

Så flott og så mye godt :) De kyllingrullene kommer jeg til å herme etter ganske så snart :)

Så fint med slik inspirasjon- midt i blinken for meg :)

Ønsker deg en fin uke

Smil og klem Monica

Anne sa...

Du er så flink Caroline !
Blomster og hage .. nydelig mat ..interiør ..
Må bare si du er er stor inspirasjonskilde !!!
Nå har jeg kost meg med morgenkaffen og alle de fine innlegga her ..
Har vært fraværende i sommer , så nå var det bare så koselig å se og lese om hvordan din sommer har vært .
Ser du har fantastiske sommerminner og ta med deg og se tilbake på ..

Gratulerer med vel overstått dag !
Her høljer regnet ned ..men det er jo litt kos det og .
Første arbeidsdag etter en flott sommerferie her .
Ha det fint !
Klem Anne