tirsdag 5. august 2014

Jeg binder meg en krans

Nå bor jo jeg litt sånn ut på landet,så man trenger ikke gå mange metrene bort fra huset for å finne den nydeligste lyng,å den blomstrer nå,har dere sett det?!




Jeg har IKKE kommet i høstmodus enda,men siden den nesten ropte på meg fra grøftekanten,måtte jeg ta med meg hjem noen kvaster;)








Jeg ble meget lei det sennepsgule bordet jeg hadde i utestuen,så idag ble det byttet ut med et brunt et nesten likedan vi hadde stående:)
Så her sto jeg å bandt meg en lyngkrans idag:)




Jeg synes frøstandene til valmuene er så dekorative,så jeg lar dem ligge til pynt etter at jeg har ryddet dem bort fra bedene.
Her er frøstandene fra pionvalmuene.






Å det ble noen frøstander fra den blå valmuesøsteren og i år:)






Ønsker alle som titter innom en flott dag,å takk for alle hilsener:)



3 kommentarer:

Fagertunhagen sa...

Så kreativ du er :)
Nå fikk jeg lyst til å plukke inn av hagens frøstander.

Ingvill Mydland sa...

Nydelige bilder, Caroline! Fantastisk flott lyng. Og herlige glimt av ditt stilfulle interiør.

Ingvill Mydland sa...

Nydelige bilder, Caroline! Fantastisk flott lyng. Og herlige glimt av ditt stilfulle interiør.