søndag 14. mai 2017

New Design

Nå blomstrer tulipanene mine "New Design",utrolig flotte!
Ble positivt overrasket over at blomsten og var såpass fin,siden det hovedsakelig var på grunn av bladverket at de ble anskaffet:)







Her sammen med bladlilje tardiana "Halcyon".
Litt greit å plassere tulipaner og andre løkblomster i nærheten av stauder med stort bladverk som kommer litt sent på våren.Slik får du dekket over det gulnende bladverket til løkblomstene.






Den fyllte hvitveisen har jeg flere steder i hagen nå,den formerer seg villig:)
De lyser så fint opp med sine kritthvite blomster.









Anemone Sylvestris er ny av året,å kjenner at den kan fort bli en favoritt;)





Håper at den skal ha det fint under vokstujaen som engang skal vokse seg stor og flott;)
( Avlegger av vokstuja fra mine foreldre).




"Mystic van Eyck"




            "Mount Tacoma"






Fyllt narciss og annet fra hagen:)












Så bekken da,som renne gjennom gamle og nye del av hagen:)






Ønsker alle som titter innom flotte Mai dager!!!

















3 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlige løkblomster, og den bekken mellom... så koselig :)

Inger Marie sa...

Nydelig hos deg!
Flotte delikate farger og frodige bed:)
Ha en fin uke:)

Ingeborg Kringeland Hald sa...

Flotte tulipaner og narsisser og så heldig du er som har en bekk. Jeg har også en fylt hvitveis som hadde spredt seg litt i år, håper den skal dekke hele skråningen under kornellen min etter hvert. Ha en fin dag, hilsen Ingeborg