mandag 14. august 2017

Ghislaine de Feligonde og ny"gammel"dør

Må innrømme at jeg er ganske heldig som har en slik handy mann:)
Jeg kom plutselig på ideen om en dør i tujahekken,da jeg luftet den noe"sprø"ideen for mannen,var han helt med med en gang,hehe,null problem;)
Så han startet prosjektet like etter,å var ferdig i en fart!




Bakom nydelige Ghislaine de Feligonde har vi såvidt begynt høst/vinterprosjektet vårt,blir såååå spennende;)






Synes jo egentlig at baksiden på døren er den fineste,hehe:)






Den vil jo etterhvert bli mer grålig,noe som gjør at den etterhvert blir seende gammel ut,altså slik jeg vil ha den;)
Å tujaen vil forhåpentligvis og buske seg litt mer til rundt døren.
Må jo komme på at denne delen av hagen bare er 1 år gammel,så den ser enda litt "ny" ut.




Koselig du tittet innom!




6 kommentarer:

Christina Mari sa...

Så fint!
Heldig som har en slik mann.
Heldigvis har jeg også en mann som sikkert syns jeg har noen sprøe ideer,men som likevel hiver seg rundt å prøver.

Ha en god tirsdag.
Klem Christina

Brunt sukker sa...

så flott dette blei
gøy med noe nytt
kos deg
klem Eli)

Bente sa...

Herlighet så fint og kreativt. Den mannen din er et funn. Hagen din er bare helt nydelig, Caroline
Klem

Janne sa...

Wow, den døra var knallfin!!!! Kjempestilig sånn midt i hekken:)
Ønsker deg en fin helg!

Hos Jorunn sa...

Dere er flinke til å samarbeide og da blir det flotte resultater!! Det ble veldig fint å bryte opp hekken med den døren, hadde vært fint å hatt en hagevandring hos deg:)
Ønsker deg en ny fin uke,
Klem fra Jorunn

Ingvill Mydland sa...

Blir fantastisk å se hagen din igjen i morgen!