søndag 1. oktober 2017

"Cafe au lait"

Heisann hoppsann:)
Da var jeg tilbake fra en herlig helg med hagelaget,meg og lederen i hagelaget Lund reiste på ide og planleggingsmøte sammen med andre lokallagsstyremedlemmer i Rogaland.
Dette ble en utrolig bra tur,der jeg fikk treffe mange flotte mennesker med masse erfaring,vi spiste god mat,hadde underholdning og ikke minst all inspirasjonen fra foredragsholderne og lederne!


Må bare vise dere den flotte georginen "Cafe au lait",første året jeg har den,men blir absolutt ikke siste.
Den er rett å slett diger i omfang,å den kan visstnok variere i fargeskalaen,hos meg er den sålangt kremfarget,men kan noen ganger fremtre med et rosaskjær hos noen.




Her sammen med ringblomsten Snow princess.










Ønsker alle som titter innom en fin ny uke!





7 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelig Caroline. Den skal jeg absolutt prøve meg på til våren.
Ha ei fin helg
Klem

Maribel sa...

Café au Lait är nog den finaste dahlian. Blommade så fint hela säsongen.
Ha det bra /Marika

Ingvill Mydland sa...

Nydelig! Du er usedvanlig dyktig!

Claudia Gonson sa...

Looking for a website to read out the reviews about led grow lights for marijuana? If yes then make a visit to 420reap.com.

Slayria Duke sa...

Willing to buy the massage chair recliner? If yes then make a visit to reviewssaint.com to have its review.

Unknown sa...

If you want to know more about above ground pool ladders please click on the link

Unknown sa...

If you want to know more about inground pool steps please click on the link