mandag 4. juli 2011

Inngangspartiet i begynnelsen av juli...

Jeg er veldig fornøyd med potterosene jeg  kjøpte i år,måtte bare ha noen av disse  til å pryde inngangspartiet...De skifter farge fra litt mørk rosa til krem,nydelig!




Korga er kjøpt på loppis og den gamle krakken fant jeg på løa;)






Den lille benken har min far laget,han er en reser på å lage benker/krakker i ulike varianter,så jeg har 2 til han har laget,stående i hagen:)





Denne siden av huset vender ut mot gårdstunet og fjoset...





Oppetter trappen slynger rosen Flammentanz seg,den trives veldig godt der den står,å jeg gleder meg til den blomstrer,håper det blir før vi reiser på ferie...






Vi har bestillt fergen over og campingplass i sverige,hihi;)
Reiser sammen med 2 andre familier med campingvogner,hadde det så koselig sist vi var på tur sammen,så dette gleder vi oss til:)





Vi har hatt strålende sol idag,det har vi utnyttet og vært ute store deler av dagen,hærlig!!!
Nyt dagen!


2 kommentarer:

salige lavendel sa...

Trivelig inngangsparti! Roser blir aldri feil =)

Helene Orskaug sa...

Flott ingangsparti:-) De lyse rosene var vakre!

Ha en fin kveld!
Heleneklem