tirsdag 22. november 2011

Slagbenk FØR/ETTER

Da har jeg ferdigstillt et prosjekt jeg startet på for leeeenge siden:)
Denne slagbenken er enda et av møblene som har gått i arv her på gården,å jeg er såååå gla for at den nå har inntatt huset vårt;)


                                                 FØR:




På bildet over har jeg allerede begynt å pusse den ned.
Å for de som tenker at jeg burde beholdt den slik den er,så kan jeg si at jeg har en til,akkurat lik,hihi;)
Så hvis jeg går lei alt det lyse(noe som er tvilsomt) så har jeg en til i mørk utførelse;)


ETTER:








Kommoden ved siden av slagbenken er en Expedit hylle med 6 rom fra IKEA som vi har kledd på den ene siden og satt jul på,så der inni står et annlegg å diverse ting som er greit å gjemme unna.
Kunne godt tenkt meg et vitrineskap her i vinterhagen,men det får komme etterhvert;)
Trappen fører opp til en dør inn til kjøkkenet.





Måtte bare vise dere det ferdige resultatet;)
Spisebordet skal stå her med slagbenken,vi har 2 ileggsplater til dette bordet,så det er her vi sitter når vi har middagsgjester.
Ha en fiiin dag!












10 kommentarer:

Hege sa...

Slagbenken ble helt nydelig!!! Tenkte å male min hvit jeg også, men så er det slik at jeg er sååååå betatt av lyseblått for tiden... Så den skal få være blå ei stund til;)

Koselig blogg du har! Skal lese mer jeg nå;)))

Klem fra Hege

Unknown sa...

Den ble helt nydelig Caroline ♥
Og absolutt finest i hvitt;))

Klem Line

inger synnøve sa...

nydelig den var :) du hr virkelig gjort mye fint her:) gamle møbler blir som nye med ett strøk med maling :)

Bente sa...

Ååå, så nydelig den ble. Heldige du som har sånne godbiter å male på.

Klem Bente

bollapinnsvin sa...

Så fantastisk vakkert. Har bladd meg gj bloggen din og, og gleder meg til å komme tilbake og se litt nærmere. For her inne likte jeg meg vireklig.
Legger meg til som følger og dukker snart opp. Bare vent og se.
Takk for mange flotte bilder og mye inspirasjon.
De beste ønsker fra ida

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Benken blei kjempe flotte du e så flinke:)

Seek for Antique sa...

Helledussen så fin den blei!, du er bare så god til å få det til!:) Har også lyst på ein slagbenk nå.

Ha ein skikkeleg fin dag og helg;)
kosleg du var innom meg:)

Klem

Seek for Antique sa...

Helledussen så fin den blei!, du er bare så god til å få det til!:) Har også lyst på ein slagbenk nå.

Ha ein skikkeleg fin dag og helg;)
kosleg du var innom meg:)

Klem

Sivs verden sa...

Hei! Ja,de har utrolig mye fint på Kid,jeg skulle jo egentlig bare ha julegardiner men det ble litt mer;)
Utrolig fin adventstake du har laget & benken ble så fin!!:))


Klem

yanmaneee sa...

jordan 1
golden goose
supreme clothing
offwhite
lebron james shoes
off white hoodie
supreme new york
giannis antetokounmpo shoes
golden goose
curry 6 shoes