torsdag 23. februar 2012

Endelig!

Endelig har jeg fått et malekick igjen!!!
Jeg har gått flere måneder uten å male noe som helst,har liksom ikke hatt lyst i det hele tatt...Selv om jeg har hatt nok av ting som har trengt maling,men sånn er det vel innimellom;)
Jeg holder på med taket i loftstuen nå...Ifjor fikk jeg tatt alle skråtakene på loftet,mens det høyeste har latt vente på seg...Har litt igjen enda,men det kommer seg:)
Fantastisk å male med musikken på full guffe,går liksom litt fortere med litt musikk til;)




Mens jeg har holdt på med malingen,så dukker det såklart opp litt andre ideer i hodet også,så det ble en liten ommøblering samtidig;)
Taklampene henger på halv 8,så dere får ingen bilder av det jeg har malt enda,håper å få tatt meg en bytur iløpet av helgen,så jeg får handlet inn et par nye lamper...
En kommode som stod på eldstejenta sitt rom har kommet ut på gangen,utforbi toalettet på loftet.





Har hatt problemer med å lage blogginnlegg de siste dagene,et eller annet galt med siden,slik at jeg ikke får skrevet tekst og lastet opp bilder,jaja,det ordner seg vel etterhvert,ser ut til å gå bra idag!

Imorgen er det helg igjen,hærlig!



1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle ønske eg fekk malekikk og :))) Det er lenge sidan!!

Flotte bilder!

God helg♡

Klem Anita