tirsdag 24. april 2012

Nye puter og pledd!

Jeg kom over disse søte putene og pleddene i påsken,å de måtte jo bare bli med hjem;)
Jeg manglet puter til å ha ute og pledd er alltid kjekt å ha endel av,så det ble 5 puter og 2 pledd!




De ligger klar i vinterhagen,slik at når godværet melder seg,ja da er det bare å slenge seg ut;)





Det er gøy når en kommer over slike fine og billige puter å pledd,de hadde introduksjonstilbud på dem i påsken,men de er fortsatt billige til tross for normalpris!





Det er noe rart med siden jeg lager innleggene i etter forandringen de gjorde på blogger nå i april...
Såvidt jeg ser hvor jeg skal trykke for å forandre teksttype,farge,legge inn bilder osv....Noen med samme problemer???
Tar gjerne imot tips til hvordan jeg kan rette det opp,slik at jeg ser hva jeg egentlig holder på med;)









8 kommentarer:

Bente sa...

Så nydelige de var, Caroline. Likte pleddet kjempegodt.

Ha en herlig kveld, kjære deg.

Klem

Min resa sa...

Hei hei Caroline.

Ja, de er så fine, har de jeg også:). Har faktiskt sovd på mine puter og teppet ute i solen idag, nydelig:)

Ha en riktig koselig kveld fine du!

Klems

Anonym sa...

Hei.
Kjempesøte tepper og puter. :))
Ha en fin kveld.
Klem Mette.

Solstrålå sa...

Fine puter og teppe,,,jeg elsker vatterte tepper♥
Ja,det er blitt endel omlegging på Blogger,men jeg trodde nytt innleggs rubrikken var lik?
Du finner nok ut av det.
Tusen takk for koselig hilsen hos meg♥
Ønsker deg en fin uke!
Goe klem fra Sol

Fossestua sa...

Kjempesøte puter og pledd :) Herlige sommerlige farger.

Blogger forandrer stadig noe, men vi finner vel ut av det til slutt ;)Forhåpentligvis før de forandrer noe igjen :D

Anne sa...

Kjempefine Caroline..
Nå vil vi ha litt sol og varme slik at vi kan ut med puter og pledd.
Heldig du som fant så fine til en god pris..
jeg så på et par pledd i dag men gikk hjem uten..syns de ble litt for dyre..men jeg tenker enda på de.
Ha en fin dag..
Jeg har jobbedag og ute regner det.
Klem Anne

Linecas have sa...

Heia!
Vil bare si tusen tusen takk for alle kommentarene du gir meg. Jeg har ikke så mye overskudd til å kommentere selv for tiden, så det betyr så utrolig mye for meg når jeg får kommentarer og du kommer igjen og igjen. Tusen tusen takk!

Hagegal skal man være på denne tiden av året. Beste som finnes!:)

Stor klem!

Roser og Patina sa...

Hei Caroline. Nyydelig pledd! Og putene var kjempefine de også:)) Kjekt å finne så fine ting uten å måtte betale for mye. Ønsker deg en kjempefin helg:) God klem fra Ellen.