fredag 7. september 2012

The pinks og annen blomstring

I vår kjøpte jeg en frøpakke på den lokale matvarebutikken,da jeg sådde dem ut tenkte jeg egentlig ikke at det ville bli så mye ut av dem,men jammen tok jeg feil;)











The pinks,consolida regalis...Altså ettårig ridderspore i duse rosafarger:)
De blomstrer så fint nå,å de nytes til det fulle!





Kuletistlene blomstrer og på denne tiden:)








Jeg gleder meg til blomstringen av klaseormedruene,de dufter så godt,så er det jo så koselig med alle sommerfuglene de tiltrekker seg...
Så hagen har enda endel å by på,selv om det går mot høst:)
Her står klaseormedruene sammen med rosa astilbe.





Ønsker alle sammen en koselig helg!



2 kommentarer:

lavendel mio sa...

Denne var nydelig! Spennende å se hva som kommer ut av frøene:)
Har ikke hørt om ett årig ridderspore,så det kunne jeg tenkte meg å prøve.
Nydelig blomstring i din hage.
Her har det vert storm og blæst, så det er bare rot ute, det meste ligge langflatt. Må vel ta meg en tur ut og rydde.
Ønsker deg en fin helg, klem Hanne

Roser og Patina sa...

Helt nyydelig den rosa riddersporen! Love <3