mandag 6. mai 2013

Stemorsblomster

Jeg har shoppet litt blomster,blandt annet disse fine stemorsblomstene!
Har ikke plantet ut så mye enda,siden det er sånn et kjedelig regnvær ute,å mer regn er det meldt om,så da koser jeg meg med blomstene innendørs så lenge;)








Hagen er et sørgelig syn for tiden,det er mye vintergrønt som har tatt kvelden denne vinteren,håper i det lengste at det skal komme seg igjen og at det kanskje er litt liv,men det venter i tilfellet MYE beskjæring!
Men hagearbeid er gøy,så jeg gleder meg til å gyve løs på rydding,beskjæring,gjødsling,luking,nyplanting og påfyll av jord der det trengs:)
Nå venter jeg bare på godværet,så jeg kan sette igang:)




Ønsker alle som titter innom en super uke!



1 kommentar:

h.espe sa...

Nydelige stemorsblomster!! Bortsett fra tusenfryden og oliventreet er det ikke noe annet som har blitt plassert ut her hos meg enda. Tror jeg må "friste lykken" og prøve å plante ut til helgen :)

Fortsatt fin uke til deg!

Klem Hildegunn