tirsdag 24. september 2013

Høstfargene i hagen

Vi har flotte høstdager,så deilig å kunne ta seg en runde hagen å bare nyte den siste blomstringen:)




Klaseormedruene har såvidt begynt blomstringen!




Floks



Stjerneskjerm




Campanula




Klematis




Klatrevillvinen i sin høstprakt!





Bergknapp



Nye liljer av året,blomstrer først nå,husker ikke navnet i farten...



Dusksalvie og enda en ny lilje.





Høstasters





Louise Odier svikter ikke,å kommer med blomster enda!




Kattemynte



Jaaa,jeg er veldig glad i syrinhortensiaen min!!!
Håper så inderlig at den vil trives her hos meg:)
Jeg har nemlig en syrinhortensia i hagen som ikke blomstrer,antagelig er det for kaldt på nordsiden,så får jeg bare krysse fingrene for at plasseringen her på sørsiden er bedre for den!










Fredløs




Blodbeger




Håper på fortsatt fiiiiiine høstdager!





1 kommentar:

Underberget sa...

Hei Caroline! Jeg er imponert over alt det fine som fortsatt blomstrer i hagen din! Villvin-veggen er kjempefin og så mange flotte blomster. Her har vi hatt en frostnatt allerede og jeg angrer at jeg ikke har startet høstopprydningen tidligere, for nå er det mye kjøligere ute.. Men så har vi hatt fantastiske dager fram til nå. Ønsker deg en fin dag videre og nyt alt det fine ved høsten! Klem fra Berit