torsdag 17. april 2014

Vårblomstring

Flere og flere blomster våkner til live i hagen og noen nye har kommet til:)

Primula,avlegger fra mine foreldre.





Påskelilje jeg satte ifjor,å det er maaaange knopper,første blomst ut!




Lubne perleblomster:)






Vårkjærminne,avleggere fra mine foreldre:)






Men hva heter nå denne?




Kuleprimula,også avlegger fra mine foreldre;)




Primula.







Nye av året er disse scillaene i plenen,håper de vil trives å spre seg:)




Våriris i den nydeligste lillafargen!








Idag har det regnet,men imorgen kommer solen,å den skal visstnok vare leeeeenge,glede!!!


Kos dere med påskeferie alle sammen:)



4 kommentarer:

loftkroken sa...

Så utrolig nydelig du har det i blomster bedet.Kjekt med avleggere som man har fått,spesielt fra foreldre ♥
Tenker du koser deg i hagen!

GOD KLEM OG GOD PÅSKE!

Bente

Ingvill Mydland sa...

Oi så mange nydelige vårblomster du har! Lekte farger!!:) god påske!!

Ingvill Mydland sa...

Skulle stå "lekre" farger:)

Underberget sa...

Nydelig vårblomstring hos deg! Den uten navn ser ut til å være en forglemmegei tror jeg. Kuleprimula synes jeg er så fin, har anskaffet en fra hagemessen i år.