lørdag 7. mai 2016

What a feeling

For en dag!!!
Det har vært skikkelig sommervarme idag,å hva passet vel bedre enn at mannen min var med meg å hadde hagedag:)
Han hjalp meg å satte opp en portal i den "nye" hagen å la ned noen heller for å markere et bed.

Mens jeg fikk gjort endel småpuslerier i "gamle" hagen;)
Det går en bekk mellom den gamle og den nye delen av hagen,så før vi får bro over bekken,er det litt tungvindt å komme over.
Vi må enten ta fart å hoppe over,ellers må vi gå ut på en vei og bort på et jorde;)

Skal prøve å få knipset litt bilder på den nye delen imorra;)
De skjønneste hvitveis blomstrer langs bekken,lykke!







Fisk i bekken har vi og:)




Lengre inne i hagen har jeg den fyllte hvitveisen:)




Storhetstiden til diverse primulaer:)








Ulike typer perleblomster,som engang har stått i stuen å gledet:)






Vårkjærminne:)



Å mens fruen koser seg i hagen,settes avleggere på vent rundt omkring,hihi;)






Imorgen skal vi i konfirmasjon,å finværet fortsetter!

Ønsker alle som titter innom en strålende dag:)



2 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Så koselig i hagen hos deg, Caroline...også har dere en liten bekk også:) Været er helt topp om dagen, deilig å være ute nå. Ha en fin søndag og ha en hyggelig konfirmasjon!
Klem fra Jorunn

Bente sa...

Så nydelig hage du har. Herlig å pusle ute i det fine været.
Klem