fredag 5. august 2016

Enkel pynt med vierhortensia


Tidligere denne uken hadde jeg besøk av de fine nabofruene mine,å da er det jo litt koselig med blomster på bordet,men det trenger ikke alltid være buketter,for når vierhortensiaen Annabell står i blomst,holder det med en stilk i hver vase for å pynte opp,her i opalinvaser fra loppis:)
Jeg har Annabell selv også,men de blomstrer senere i min hage,så jeg har vært å snoket litt i mammas hage;)












Kveldens dessert ble av den enkle typen,knuste safarikjeks i bunnen,philadelfia,kremfløte og meliskrem i midten og bær på toppen.






Vi har hatt koselig besøk av gode venner i noen dager nå,å idag når solen tittet frem hadde vi en herlig skogstur,ahhh,det gjorde godt for kropp og sjel:)


Håper solen titter frem litt hos deg og!



1 kommentar:

Brunt sukker sa...

dette såg både koseligt og godt ut
venner er gullvert
klem Eli:)