torsdag 25. mai 2017

En drøm...

Jeg har en drøm....Å det er å engang reise til London på Chelsea flower show,som arrangeres hvert år i disse dager.
En dag altså....Da skal jeg besøke showet,å samtidig noen av de flotte Cottage gardens i nærheten.

Cottage garden er den hagestilen som ligger meg nærmest,frodig og villt å langt fra perfekt!
Jeg er ikke så opptatt av å ha flest mulig spesielle planter,men heller ha flere av de samme,slik at det gir et frodig inntrykk.




Jeg har lenge trodd at dette har vært klemtis Propertious,som det sto på lappen da den ble kjøpt,men tror muligens det kan være Alpina "Ruby" istedet,samme kan det forsåvidt være,flott er den hvertfall der den står full av blomster idag:)




Lekt meg med blomster idag:)









Nyt dagen!




1 kommentar:

Hos Jorunn sa...

Hei Caroline!
Lenge siden sist jeg har vært hos deg. Nå har jeg hyggelt meg med oppdateringer fra hagen din. Den vokser seg til og blir vakrere og vakrere for hver år. Veldig gøy å se hvor kreative du og din mann er, det blir spennende å følge med videre!

Ønsker deg en flott pinse!
Klem fra Jorunn