mandag 1. november 2010

Fremdeles på leting

Jeg er fremdeles på leting etter den rette hylla til vinterhagen,jeg ser for meg noe i den fargen som er på dørportene på bildet under,en turkisaktig farge.(Trykk på bildet for å forstørre)
En utrolig fin farge,som jeg har fått mer og mer sansen for.Vi fikk endel gavekort på den lokale interiørbutikken(Henriksen) til bryllupet,og gavekort kan aldri slå feil;)Da får man nøyaktig det man vil.
Dette søte stettefatet med tilhørende glassklokke,og esken under som ser ut som en bok,kommer fra denne butikken.Stettefatet er fyllt med pikekyss,noe som minner meg om min mormor,hun hadde som regel alltid pikekyss liggende i skapet,sammen med "drageegg",noe vi som barn satte veldig pris på:)
Dette er noe av pynten jeg har stående i vinterhagen,men det skjer stadig forandringer.Synes alt kom mer til rette nå når jeg fikk malt lyst her.Det er jo straks litt lettere å passe til litt farger når en har lys bakgrunn.
Idag er det helt vindstille og sola skinner...En fantastisk høstdag!!! Ha en flott dag alle sammen:)

Ingen kommentarer: