torsdag 18. november 2010

Nydelige farger...

Jeg er veldig gla i duse fine farger,og det siste året har jeg fallt mer og mer for forskjellige rosa nyanser.Det finnes utallige varianter av de lyse fargene av hvitt og,som jeg er veldig gla i.
Med 2 jenter i hus,så sier det seg kanskje selv at litt rosa blir det uansett:)Har vært så heldig å få et gammelt hekle sengeteppe av svigermor,som bestemora til mannen min  heklet da hun var yngre...Setter virkelig pris på ting med litt bakgrunn:)
Vi kjøpte oss ny tv benk i sommer,som kan brukes til litt mer enn bare til å ha tv`en på...Liker jo å pynte litt å ha det litt ryddig:)
Tv`en er ikke akkurat det peneste å vise frem...Men jeg er så gla jeg fikk byttet fra en kjempestygg hjørne tv benk,til denne liatorpen fra ikea:)Jeg er i tenkeboksen om vi skal gå til innkjøp av et høyt skap med glassdører i samme serie...tenke,tenk!!! hihi...Har igrunnen tenkt på det siden sommeren,så vi får se...;) Imorgen er det helg,så da vil jeg få ønske dere alle som er innom en flott helg!!!

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Ikke så lett å få tv-kroken trivelig...men dette var jo en lys og fin løsning. Takk for titten her og kos deg med helgen!

Høstmamma sa...

Heisann!
Jeg fant bloggen din i dag, det var så koselig her at jeg måtte legge meg til som følger hos deg. Håper det er greit:-)
Ser vi begynte å blogge ganske samtidig, nytt og spennende!
Gleder meg til å følge med på det som skjer hos deg.

God helg, hilsen Høstmamma

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg er stor fan av rosa eg og:)
Den liatorp TV-benken er kjempefin! Eg har både bokhylle og vitrineskap i den serien og er kjempefornøgd:))
Tusen takk for kosleg helsing hos meg!
Klem:)