fredag 4. mai 2012

Fyllt hvitveis og andre gleder:)

Dagene er fantastiske for tiden,å været har all æren;)
Bjørken er grønn og markene er grønne,det blomstrer i hagen,hva kan vel bli bedre!?










Denne skjønnheten av en hvitveis fikk jeg av ei venninne,fyllt type,å langs bekken i hagen vokser den vanlige typen:)










Auriklene har og kommet i blomst,elsker denne fargen, liker disse blomstene så godt at jeg nok må få tak i flere fargenyanser etterhvert;)










I formiddag var meg og jentene på besøk hos naboen,hun har det såååå koselig,å vi snakker det samme språket når det gjelder interiør og hage;)
Jentene fikk ri på en av hestene hennes,noe som er SVÆRT stas,å eldstejenta lurte jo selfølgelig på når vi skulle få hest,kremt,ikke riktig enda var svarte da;)
Så drøste vi på terassen i solskinnet etterpå,å koste oss med kaker,is og kaffe med kanel,mmmm:)
Hjemover gikk vi med fyllt trillebår med hestemøkk til hagen,storfornøyd;)










Så til det store spørsmålet,får vi tak over terassen i år???
Hehe,ikke godt å si,mye å gjøre på gården,men hvis vi får en fin sommer så er ALT mulig;)
Har jo paviljongen stående i hjørnet enda(skimter den såvidt på bildet),men det taket har så lett for å ta avsted ved litt karftige vindkast!!!










Primulaer lyser fint opp i hagen.










Enda en primula...










Jeg venter spent på tulipan og narcissblomstringen:)










En liten tusenfryd har dukket opp fra et intet,men koselig er jo det,de er jo så søte:)




Kos dere i helgen folkens!!!





3 kommentarer:

Bente sa...

Nydelige bilder fra hagen, Caroline. Noen ganger lurer jeg på om vi bor i samme land, hi,hi.

Ha ei nydelig helg

God klem fra meg

Fossestua sa...

Hei Caroline, og gratulere så mye :) Koselig at du vant hos meg :)

Du skrev at du har sendt meg adr din, men jeg kan ikke se at jeg har mottat noe mail fra deg?

Mailadr min er: thohan02@online.no

Kan du prøve å sende den på nytt?
Klem fra Lise

Anne sa...

Så nydelig den fylte hvitveisen var !
Mye fint som blomstrer i hagen din nå.
Det har vært virkelig deilig med finværet vi har hatt..håper det varer og at det ikke blir altfor kaldt igjen.
Koselig med nabovisitter..
Flott helg til deg .
Klem Anne