onsdag 16. mai 2012

Med ønske om en fin dag!

Idag har meg og minstejenta vært med blomster,gave og kort til barnas oldemor som fyller hele 90 år!!!
Stor dag som blir feiret med åpent hus hele dagen,å maaaange gode kaker og kaffi til dem som  stikker innom(jeg har fått stillt mitt søtbehov for dagen kan man si;)










Synes det er greit å lage kort til slike anledninger,ikke alltid kortene blir så vellykkede,meeen,er jo litt gøy å lage likevel;)










Kan ikke si at jeg liker værmeldingene for morgendagen noe særlig,men håper det snur kraftig i løpet av natten,hihi,er jo lov å håpe ikke sant;)?










Da vil jeg bare få ønske alle mine flotte lesere en super 17 Mai feiring!!!




4 kommentarer:

Janne sa...

Kortet var nydelig!!!
Tror drittværet som ble meldt her i sør har blåst bort:))
Ser ut til solen skal titte frem - sjekket yr.no just:)
Ønsker deg og dine en toppers flott 17. mai!
Klem fra Janne

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Gratulerer so mykje med jubilanten:)
Nydeleg kort du har laga til henne!

Ønsker deg og dine ei fin 17 mai-feiring♥
Klem frå Mette.

lavendel mio sa...

Gratulerer til oldemoren:)
Nydelige kort du har laget, tenker hun satte pris på disse:)
Ønsker deg en fin 17 mai, klem Hanne

Anne sa...

Nydelig kort ..gøy å gi noe en har laget selv.
90 år .. jammen litt av en alder!
Kjekt at du ville bli med på giveaway hos meg !
Lykke til!
En flott 17.mai til deg og dine ..og jeg håper solen vil skinne i alle fall litt !!!
I dag har det jammen ikke vært opphold et minutt her ..
Klem Anne