torsdag 17. mai 2012

Søt avslutning på nasjonaldagen vår

Da var 17 Mai snart over for denne gang,det har vært en koselig dag både for store og små:)










Det har vært en regnfull dag,men til tross for det har vi fått med oss det meste likevel,barna har fått ridd på hest og vært med på maaange leker,vi har gått i tog,drukket rosa panter brus og spist lapskaus og vi har kjørt billøpet(poster rundt om i bygda,med spørsmål og praktiske ting vi må bestå).
Måtte den beste vinne(garantert ikke oss,hihi)












En perfekt avslutning på dagen er denne gode fruktskålen!!!










JA,VI ELSKER DETTE LANDET!!!
(Selv om det regner av og til;))





2 kommentarer:

Bente sa...

Fine bilder, Caroline. Her har det også regnet hele dagen.

Ønsker deg ei flott helg

Klem

Ann sa...

Hei! Jeg har akkurat kommet over bloggen din - for en kjekk blogg! :D jeg bladde bakover ett stykke til jeg kom over noe som virkelig fikk meg til å stoppe opp! Dette innlegget her: http://caroheartgarden.blogspot.com/2012_01_01_archive.html#4858172757446619371
For noen lekre kopper! Ser at trekantskåla mangler gullkant - er du villig til å selge meg denne? Evt. så kan jeg få tak i lik med gullkant, så kunne vi byttet kanskje? Er litt frekk nå, føler jeg, men hvis jeg ikke tør å spørre så kommer jeg bare ti å angre...... ;P
Har ikke blogg selv, men kan nås på epost akling80@gmail.com
Hilsen
Ann