mandag 1. oktober 2012

En lampeskjerm...

Kan brukes til såmangt:)
Jeg har rett å slett bare satt den i et skap på kjøkkenet som pynt,fordi den er så fiiiin;)








Mamma har endel gamle flotte lampeskjermer,i sin ungdom gikk hun på kurs i lampeskjermsying,ganske stilig!
Denne har jeg fått av henne,men den er fra loppis da:)





Etter at jeg tok bildene i skapet her ble det selfølgelig endel omrokkeringer,hehe,nye "gamle" ting kommer stadig til;)





Da var det ny uke og nye muligheter!!!
Starter regnfullt,men satser på at det tar seg opp i løpet av uken;)

Fikk nå hvertfall inn alle hagemøbler i helgen,har ventet leeenge på en solskinnsdag på å gjøre akkurat det,men det tar sin tid før den sola dukker opp gitt,så i regnbyger sto jeg ute å skurte grønske av hvite tremøbler(etter en særdeles regnfull sommer),ser på det som helgens treningsrunde,for vi har endel av både møbler,potter og kar som skulle tømmes og rengjøres;)


Ha en fin uke dere!



3 kommentarer:

Humlehagen sa...

Heisann!:)Kikker innom fra Humlehagen, har lagt meg til som følger hos deg.:)Gleder meg til å følge deg videre!:)Hilsen Else Britt:)

Jeanette sa...

så morro å se at det er flere som liker disse gamle skjermene:-)å når din mor har laget dem betyr de jo no spesielt også....lykke:-)suuuper uke til deg:-)Jeanette

Roser og Patina sa...

Hei skjønne Caroline.
Elsker også disse romantiske og gamle lampeskjermene:) Og ja de kan pynte opp på flere måter. Så gøy at din mor har jobbet innen yrke. Hørtes ut som en spennende jobb:) Såå mye lekkert du har i skapet..jeg dåner! Nyydelige de rosa porselenskoppene, perlekjedene og ja alt sammen er bare så fint! Den runde veggklokken i tre har vi også hjemme:) Ønsker deg en fin uke. Håper dere får sol! God klem fra Ellen