mandag 8. oktober 2012

Stuen før/etter

Noen ganger tenker en,hvorfor har jeg ikke gjort dette før???
Slik er det med malingsprosjektet i stuen,ikke mye jeg har malt,men synes nå det gjør en ganske stor forskjell likevel!


FØR:



ETTER:




Bærebjelkene med pyntehyllene har blitt hvite!
(vær vennlig å se bort fra de flotte stresslessene)


FØR:





ETTER:






Vi har fått et nytt familiemedlem (på 4 bein) som dere skal få hilse på etter hvert,fikk han i hus igår,så må bare bruke litt tid til å bli kjent med ham først;)
Må innrømme jeg er glad for å ha skinnmøbler nå i startfasen,men har jo et ønske om å skaffe meg stoffsofa etterhvert;)





Ha en finfin uke!



7 kommentarer:

Anne sa...

Ble jo utrolig fint Caroline!
I grunnen rart hvor lite som skal til..
Kos deg med nytt familiemedlem..gleder meg til å hilse på.
Ha en fin uke ..
håper solen er hos deg ,
her er det regn..regn..
..og atter regn.
Så her starter oppussing av gangen.
klemmer fra Anne

Anonym sa...

Hei.
Så koselig du har det på stua,likte veggfargen. :) Det ble litt av en forandring,ikke mye som skal til. :)
Så kjekt med nytt familiemedlem,gratulerer. :)
Ha en fin uke.
Klem Mette.

Velkommen til min blogg! sa...

Så super fint! Gøy når det ikke er mer som skal til! Ha en fin kveld å kos deg me det lille dyret ditt:-)

Bente sa...

Å, så nydelig det ble, Caroline.

Ønsker deg ei flott uke

Klem

linnørtenånå sa...

Det gjorde seg. La meg til som følger jeg. Nydelig innlegg i nibs badutfordring

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Heilt utrolig det ble jo ei helt ny stue :) goe du e :)

h.espe sa...

Forstår veldig godt hva du mener! Stuen ble en helt annen, så lyst og lekkert... Utrolig hva litt maling gjør!

God uke til deg!

Klem fra Hildegunn