fredag 19. oktober 2012

Gul skjønnhet!

Dette innlegget bærer ikke preg av høstfarger,men siste rest av sommerfarger!
Jeg har vært i mammas hage å plukket med meg noen av de siste blomstene som enda så fine ut:)
En rose som garantert skal anskaffes neste år,The Pilgrim,står enda vakkert i mammas hage,en gul skjønnhet!











Sammen med syrinhortensia "limelight",å høstanemone ble dette en grei bukett:)





Min nye kamerat ville og bli med på noen av bildene;)








Veldig glad i de pastellfargede moccakoppene mine fra Figgjo Flint!





Ønsker alle sammen en flott helg!!!



6 kommentarer:

liven sa...

En nydelig høstbukett...og koppen er vakker!

Ha en fin helg Caroline :)

lavendel mio sa...

For en nydelig bukett!
Og så vakker kopp!
Helt utrolig hvor lenge rosene står, men så har jo høsten hvert fin og da:)
Jeg har tatt inn mine siste roser, men skal ikke forundre meg om de knoppene som står igjen vil blomstre også:)
Herlig liten hund der som lusker rundt og finner på fantestreker:) Vår hund er 9 mnd, men det går fortsatt i hundre:)
Ha en fin helg!
Klem Hanne

Roser og Patina sa...

Kjære Caroline. Tusen takk for din hilsen:) Såå nydelig bukett du har plukket i din mors hage! Ja the Pilgrim rosen er helt fantastisk vakker!! Elsker den rosen! Helt nydelig serviset ditt også..sukk så fine farger <3 Gratulerer med hund:) Den var bare kjempesøt! Er det rase eller blandingshund? Håper du har en fin kveld. Ønsker deg en herlig søndag. God klem fra din venn Ellen.

Anonym sa...

Utrolig vakker rose,kjempeskjønne bilder. :))
Klem fra Mette.

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Grei bukett? Den er no fantastisk flott Caroline!!!!NYDELEGE fargar♥So skjønn den gule rosa er:)Og so spett av lilla i...LOVE IT:)))
Sø søt den koppen også♥

Ønsker deg ei god,ny veke!!!

Og takk for alltid so gode ord frå deg♥

Klem frå Mette.

Anne sa...


Dette var virkelig gul skjønnhet ..
nydelig Caroline!
Fin dag til deg!
klem fra Anne