fredag 14. januar 2011

God helg

Da var det fredag igjen folkens...Har vært å handlet meg litt blomster idag,føles så godt å ha friske blomster rundt seg:)Jeg kjøpte en bukett nydelige tulipaner,lyse,lyse rosa...Vises desverre ikke så godt på bildene...
Så kjøpte jeg et par primulaer,de er jo bare såååå søte:)
Nå har vi veeeldig mye snø her i bygda,så igår laget mannen en diger rutsjebane til barna...Grunnen var hovedsakelig å rydde snøen bort fra den andre garasjen vår hvor tilhengeren står,hehe...Ganske greit å ha traktor i disse tider;)Og det er jo meldt enda mer snø,så det er bare å vær forberedt:)
Imorra får vi overnattingsbesøk av en familie fra Nærbø,det ser vi frem til,både små og store:)
Er så glad for alle kommentarene dere legger igjen her hos meg,setter utolig pris på det:) Ønsker dere en riktig god helg!!! Stor klem fra

4 kommentarer:

Ceropegia sa...

Nice!! :)

Riktig god helg til deg!

Behindabluedoor sa...

Hei...
Tulipaner er vist det som er i skuddet for tiden, alle har de jo :))
Fine blomster!

Ha en kjempefin helg med vårlige nyanser i huset:)
Klem Klem

tante fiolett sa...

Så koselig:) tulipaner og primula er lekkert!!
og planten du spurte om tidligere her er nok hjerteranke tror jeg..;) Goood helg søte deg!!
Klemmer fra Jeanette

Unknown sa...

Kjempefine tulipaner, nydelig med duse farger;)
Ser du har litt lilla detaljer og, koselig ♥
Så artig med hjemmelaget snøsklie, hihi;))

Gøy at du ville bli med på give-away'en min;)) Lykke til!

Klem Line