torsdag 20. januar 2011

Skattejakt hos hu mor...

Igår var jeg hos min mamma å fant litt ting og tang...Hun er vel over middels interesert i interiør hun også,så hun har trålet de fleste loppemarkeder mellom mandal og stavanger de siste 10 årene,hehe...Og hun har funnet mange skatter for å si det sånn;)Det fine med det er at hun liker veldig godt hvis noen av oss barna vil ha noe av det hun har fått tak i,hihi...Så hender det jo at det er noen ting de helst ville beholdt selv...Så jeg måtte spør 2 ganger før jeg fikk disse 2 koppene,med tilhørende asjetter fra Figgjo flint.
Foreldrene mine har mange kopper i denne serien,hærlige pastellfarger,lysegrønn,rosa,lyseblå,lysegul og grå...Er ikke så stor fan av gull,men koppene er jo veldig søte likevel;)
Litt andre ting ble også med hjem...Som dette nydelige bildet...
2 søte eggeglass og en liten sukkerskål,skålen er også merket Figgjo...
De andre småtingene på bordet kom og med hjem i korga,hihi...Meg og mamma kan sitte i evigheter å snakke om interiør og hage,hun abonerer på bladet Vakre hjem og interiører og jeg abonerer på Bolig pluss,så utveksler vi tips og ideer;)
Nå gjenstår det å få i hus et vitrineskap(Liatorp)...Noe mannen IKKE mener er nødvendig,kremt....Må litt bearbeiding til der ja;)Ønsker dere en videre fin uke folkens!!!

Ingen kommentarer: