mandag 27. juni 2011

Alt mulig butikken...

På fredag etter jobb var jeg innom "altmuligbutikken" på Moi,de har utrolig mye fint interiør,samtidig som de har scrappting og skinnutsalg,å andre duppeditter:)  Synes det er så gøy å gå rundt å kikke i slike butikker hvor de har så mye forskjellig...



Jeg kjøpte dette stativet til kokebøkene mine,har vært på utkikk etter et slikt stativ lenge,men liksom ikke funnet det rette...Men dette ble jeg veldig førnøyd med...





Vannflasken er foressten kjøpt på samme sted ved en tidligere anledning...





Jeg har hatt jobbehelg,så tiden har gått ganske så fort unna.Vi hadde sommertemperaturer i helga,så kost oss har vi og gjort.
Mens idag er det regn igjen...Jaja,er jo en fordel med det og,hihi...Slipper å gå rundt med vannslangen på alle de nyplantede plantene mine;)





Ønsker dere en super uke,med eller uten sol:)


4 kommentarer:

Unknown sa...

Så koslig det ble ,bestandig moro med noe nytt ,,fint kjøkken,,
Ha en fin uke med eller uten sol du også ,Marit.

Unknown sa...

Jeg og elsker slike butikker med det rare i, hihi;)) Og det stativet var kjempefint ♥ Ble så koselig i kjøkkenkroken din atte;)

Her har det og regnet i hele dag... blæh!

Klem Line

Anne sa...

Kjempegøy med sånne butikker!
Nå ble jeg virkelig nyskjerrig..kunne tenkt meg en tur innom neste gang jeg kjører forbi..men hvor??
er som oftes innom Landstil..
Stativet var jo lekkert og likedan vannflaska!!
her har det vært deilig sommer i helgen og i dag! NYTER...
sommerklem Anne

Bodil sa...

Stativet var veldig fint, høy å ha sånne butikker i nærheten.
Ha en finfin onsdag.
Klem Bodil