torsdag 23. juni 2011

Bord dekk deg...

Da var årets st.hans feiring over,vi var sammen med mange andre barnefamilier her i bygda.Vi grillet,lekte og koste oss:)
Igår hadde jeg kjempekoselig besøk av 2 kollegaer,å det er jo gøy å pynte bordet litt ekstra når man venter gjester...





Blomster fra hagen og rosa lysglass som jeg har fått av min gode venninne Kristine:)




Jeg dekket med loppistallerkener og hardangerbestikk...





Jeg serverte tacogryte med nachos,salat,guacemole og rømme,grei snacksmat det;)





Gjestene hadde med hver sin gave,som jeg ble kjempeglad for:)
Det er  snart fredag igjen,så da vil jeg ønske dere en fantastisk flott helg!!!







3 kommentarer:

Unknown sa...

Så koselig med venninnebesøk;)
Og så fint du hadde dekket bordet, nydelig rosa ♥

Kos med st.hansfeiring med naboer og gode venner:) Her har det ikke vært vær til det... og dessuten er aldri våre unger (ungdommer) hjemme lenger;)

Klem Line

Anonym sa...

Herlig borddekking :)
Her har vi og kosa oss med st.hans feiring♡

KLemmer

Anne sa...

Høres ut som en kjekk st.hans feiring..her ble det dessverre mye regn,men vi koste oss .
Så koselig du har dekket bordet til veninnebesøk!
Ser vi har samme bestikk..
Ukene går så fort..
ha en riktig fin helg Caroline!