tirsdag 5. november 2013

Loppisfunn;)

Lørdagens loppemarkedtur varte ikke så lenge for min del siden jeg hadde andre planer også,men fikk da et lite overblikk likevel;)
Loppemarkedet på Moi (10 min. fra der jeg bor) har ikke vært så bra de 2 siste årene,men i år var det mye fint å finne!

Ble ikke den store handelen på meg,men gikk ikke tomhendt;)














Porselensrose,stetteskål,suppeterrin,fat fra Stavanger flint og en stor nydelig duk ble med meg hjem!





Koselig at du tittet innom!




9 kommentarer:

Underberget sa...

Dette var jo nydelige saker du har funnet, likte særlig det lyseblå fatet! Jeg elsker også å komme over fine saker på loppis. Ha en fortsatt fin kveld.

Inger Marie sa...

Virkelig nydelige ting du fant!
Likte både duken og stettfatet...spesielt godt:)
Ønsker en fin kveld:))

mirjamsdrøm sa...

Så fine ting du har funnet på loppis :) Herlig stil! Koselig blogg du har ;) Ønsker deg en fin uke videre! Klem Mirjam

Bente sa...

Såå mye fint du fant. Den duken var nydelig.

Klem

loftkroken sa...

Hei på deg :))
Så kos å finne nye flotte blogger ♥
Kjekt du stakk innom meg og velkommen som ny følger :))
Her kommer jeg garantert tilbake også :) Vi liker det samme ser jeg ♥
Nydelige ting fra loppis,vakre skatter :)

Gode klemmer fra meg

Hjem & Glede sa...

Hei!
For en herlig blogg!
Så mye skatter du har funnet!
Ser du er glad i blomster også:)
Ha en flott dag.

Klem Camilla.

Hos Jorunn sa...

Kjempefine ting du fikk kjøpt!! Den duken var nyyydelig:) Jeg burde vært på loppemarkeder jeg også. Når vi bodde i Oslo var det enklere fordi det var mange rett i nærheten.

Ha en fortsatt fin dag, klem fra Jorunn

Janne sa...

Oi, såå mye fint du fant - likte alt
veldig godt!
Duken var bare rålekker!
Ha en fin kveld!
Klemmer fra Janne

Mira sa...

Nydelige lopper, tenk hvor mye arbeid det er å lage ein sånn duk.

Ønsker deg ei fin helg! Klem,