tirsdag 30. desember 2014

Bloggen i lokalavisen

Før jul ble jeg kontaktet av en journalist som ville lage en reportasje av våres julehjem,hvordan jeg pyntet å slikt,det sa jeg såklart ja til!
Så fredag før jul kom reportasjen i lokalavisen Agder:)






Jeg pynter med rødt i desember,det er en mektig farge,Så jeg begynner å glede meg til over nyttår da den skal byttes ut med pasteller og alskens blomster....Primula,perleblomster,krokus og narcisser,ooooooh,som jeg gleder meg til et nytt blomstrende år!!!!
Inntil da,koser vi oss med det som er:)

Koselig at du tittet innom!



4 kommentarer:

Ingvill Mydland sa...

Dette ble jo bra!!:) Du har et flott julehjem. Godt nyttår, søte deg! Gleder meg til å se januarpynten din.

loftkroken sa...

Wooow, det var jo flott :)))
GRATULERER SÅ MASSE <3
Du har et flott hjem :)

Ja, nå gleder jeg meg til et nytt år:)

Gode nyttårs klemmer til deg <3

Bentemor

Hos Jorunn sa...

Så gøy å komme i avisen, Caroline! Gratulerer så mye! 1.nyttårsdag skal julen bort her, kun utelysene får bli en stund til. Nå er jeg lei all julepynt og ser frem til å komme tilbake til "normalen".

Ønsker deg og dine et riktig Godt Nyttår og takk for det gamle. Gleder meg til å følge deg videre i 2015.

Klem fra Jorunn

Anne sa...

SÅ gøy med reportasje i avisen !!!
Du har det jo så koselig .

Alltid fint å pynte til jul ..
Men alt har sin tid ...så nå blir det godt å ta bort julen etterhvert og komme tilbake til normalen igjen .
Klem Anne